11 Mayıs 2015 Pazartesi

Yeni Hayat,Yeni Dersler...


Şuan bu satırları yeni evimde park manzarama karşı yazıyorum.
İnsan ilk zamanlarda her ne kadar birbirini çok iyi tanımış olsa da bocalıyor.
Belki de inanamıyor benim gibi.
Ne yani burası şimdi benim evim mi? Bu adam benim kocam mı?
Bu mutfakta ben mis kokulu yemekler mi pişireceğim?
Garip ama çok güzel bir his...
Öyle ki çoğu zaman artık geceleri kabus görmekten bile korkmaz oluyorsun.
Seni sımsıkı saran kollar herşeyden korur ne de olsa!
Bir bakıyorsun hayalini kurduğun hayatı yaşıyor buluyorsun kendini.
Bu sürede bir çok şeyi de öğreniyorsun.
Asıl dost ve düşmanın düğün zamanında ortaya çıkıveriyor çünkü.
Canım,kardeşim,biricik sırdaşım dediğin insanları düşmanın,hasedinden ortadan ikiye yarılırken buluyorsun.
Ama olsun biraz daha büyüyorsun.
En yakın arkadaşın kocan oluyor. Ve sen onun gözlerinde sakinleşip olan herşeyi unutuveriyorsun!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder