26 Mayıs 2015 Salı

Sıfat Dediğin Nedir Ki?!



Şu zamana kadar bir çok sıfata yakıştı varlığım ama hiç biri üzerimde karıcığım kadar güzel durmadı.
Ben hiç bir ses tınısında ya da hiç bir hecede bu kadar mutlu olmadım.
Önce anne ve babamın evladı oldum.
Sonra kardeşimin bitanecik ablası.
Arkadaş,dost,yeğen, teyze,hala ve hatta kimisi için düşman bile oldum.
Ve sonunda O'nun karısı...
Karlı dağı oldum.
Her sabah Allah'a şükür edecek sebepler buldum.
Ve biliyorum inşallah ilerde bir sıfatı daha bana uygun görürse yaradan bunu hakkıyla yapabileceğim gücü yine O'nda bulacağım.
Yeni soyadım, yeni evim,yeni düzenim hepsini çok seviyorum,ama seni daha çok sevdiğim.
Yarattığın kocaman dünyanda bana da solunu layık gördüğün içindir tüm bu yazdıklarım.
Kelimelerin,harflerin yetmediği ama tek bir bakışının çok şey ifade ettiği sevgilim...

2 yorum:

  1. allahım inşallah sizi hep mutlu etsin pamuk nine ve dede olun ve torunlarınızı dizinizde hoplatın :) <3

    YanıtlaSil