3 Haziran 2014 Salı

Sen Köşesi!



Kimse (ben dahil) bilmiyor ama kalbimin sen köşesi ağrıyor son günlerde!
Söylediklerim kadar söyleyemediklerim de yakıyor bazen içimi.
Hani hep diyorum ya sana "Sadece sana yalınım,bir tek senin yanında özgürüm" diye,
Artık bunu bile sorgular oldum.
Biliyorum mutluluğa giden yolda önümüze labirentler oluşturup çıkışı bulabilmek adına çok yoruyorum bizi.
Kimi zaman da mutluluk adına uçurumun kenarından bırakıveriyorum kendimi,seni.
Hatalarımda da,gerçeklerimde de,sevaplarımda da,günahlarımda da hep sen varsın!
Ben her halimde seviyorum seni.
Sevilmek yakıyor belki de canını. Ama affet sevgilim ben hunharca sevmeye alışmışım.
Hırpalamak bana göre belki de aşkın bir biçimi.
Sen kalbimin en doğru seçimi...
Demem şu ki;
Çok seviyorum seni!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder