15 Şubat 2014 Cumartesi

İyi ki varsın içi'm...


Tek bir gülümsemesine cenneti sığdırabilen bir  adam var benim hayatımda.
Hayatım O'nda...
Bakışları hiç ayrılmasın istiyorum gözlerimden. Tek bana baksın,tek O'nu göreyim!
Öyle bir adam ki konuşmadan saatlerce öylece dursam yanında nefes alışımdan anlar beni.
Gözleri gökkuşağını kıskandırır. Hele kirpikleri! Sanki Tanrı onları özene bözene sıralamış ve bana her bir tanesini aşkla öpebileyim diye bağışlamış.
Bir gülüşü var siz bilmezsiniz,kuşlar konar gamzesine,kısılan gözlerine ömrümü adayasım gelir.
En saçma duygularımı da en mantıklı kararlarımı da aynı ciddiyette ve sabırla dinleyip sonucu her ne olursa olsun bana sımsıkı sarılıp sahip çıkan bir adam.
Nazardan korkan! Bizi dualarıyla koruyan...
Beni acılarımdan öpen,kutsayan...
Onunlayken daha huzurlu,daha mutlu,daha çok güvendeyim.
Evimdeymiş gibi...

Beni böylesine güzel sevdiğin ve hayatıma güzellik kattığın için çok teşekkür ederim sana sevdiğim.
Sakın çıkma hayatımdan.
İyi ki varsın içi'm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder