10 Şubat 2014 Pazartesi

Gözleri Denizim....


En sevdiğim renk gözlerinde saklı kimse bilmiyor. 
Sanıyorlar ki pembeyi,alı,moru seviyorum... 
Oysa ki ben senin gözlerinde gördüğüm tüm renkleri seviyorum sevgilim! 
Gözlerindeki denizde yaşamayı seviyorum. 
Hırçın dalgalarıyla mücadele edip,mutluluk gözyaşların olmayı da... 
Dahası göğsüne yatıp kalp atışlarınla sakinleşmeyi seviyorum. 
Seni böylesine nasıl sevdiğimi merak edenlere açıp içimi gösterebilmeyi isterdim, 
İmrenerek ve kıskanarak bakışlarına alaycı bir kahkaha atmak ve sana sımsıkı sarılmak... 
Sizin hayaliniz benim en çok sevdiğim tek gerçeğim demek! 
Gözlerimin kahvesini yudum yudum içtiğinden beri üzerinde kaç yıllık hakkım olduğunu hesaplamadan sorgusuzca seviyorum seni! 
Kelimelerime tüketen değil,onlara yön verensin sen. 
Ben içimdeki cümlelerden destan yazıyorum sadece sen bil diye. 
Hikayeler yazıyorum kendimce,geceleri senden olacak olanlar huzurla uyuyabilsin diye.. 
Peki gözlerinin denizi de seviyor mu beni?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder