18 Ocak 2014 Cumartesi

Sarıl,Sarılırsan Geçer!


Sen nasıl bir sabaha uyandın bilmiyorum ama benimkisi biraz baş ağrılı,mide sancılıydı.
Yine soluma dönüp baktım yoktun. Sahi ne zaman orada uyuyacaksın?
Sonra pencereden gökyüzüne baktım. Hava gri.
Oysa benim gökyüzüm hep masmavi. Gözlerinde saklı demiştim sana gökyüzüm!
Amaçsızca mutfağa gittim.Güya bir şeyler hazırlayıp karnımı doyurmaktı amacım,
Ama beraber hazırlayıp yaptığımız kahvaltılar geldi aklıma vazgeçtim!
Sonra kahve yaptım. Kahretsin ki onunda sensiz tadı yok.
En iyisi dedim açıp bilgisayarı bir şeyler karalayayım.
Hepi topu seni 3 gündür görmedim ama ben resmen bunalıma girdim.
Sonra içimden dualar ettim,el açtım Allah'a,Amin dedim.
Seni bensiz,beni de sensiz bırakmasın. Boynum bükük kalmasın istedim.
Ve düşündüm sevdiği insandan seve seve kopanları,
Aşkın doruğundayken ayrılanları...
Biz onlardan olmayalım sevgilim!
Ne kadar kızsakta,kırılsakta,çekilmez olsakta yeri geldiğinde
Hep birbirimize kenetli kalalım...
Bu aşkı zor bulduk biz unutmayalım...
İçinde bulunduğum bu ruh halinin geçmesi için tek bir sebep var,
Bugün yanına geldiğimde bana kocaman sarıl.
Ben göğsünde kalp atışlarını dinleyerek hayat bulayım,
Gamzen gamzeme yakın dursun ve gözlerin mahşere kadar gökyüzüm olsun sevdiğim...

2 yorum:

  1. O kadar içten yazmışsınız ki, okurken çok duygulandım. Ve ne yalan söyleyeyim, kendimi buldum yazınızda. Benim içimde biriktirip yazıya dökemediklerimi yazmışsınız. Keşke benim de böyle bir yeteneğim olsaydı :) siz hep yazın olur mu. Her zaman seve seve okurum yazdıklarınızı. Sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim böyle şeyleri duymak çok motive edici :) sevgiyle kalın.

      Sil