3 Ocak 2014 Cuma

Farklı Kalp Çarpıntıları da Varmış Hayatta...


Yazmayalı 4 ay olmuş... Peki kısaca bu 4 ayda neler yaşadım! En büyük acıyı da en büyük mutluluğu da bu zamanda yaşamış gibiyim...
Ekim ayında öz babamdan farksız olan kayınpederimi kaybettim.Bu çok ağır ve sancılı bir süreçti ki halen devam etmekte...
11 gün önce yani 23 Aralık'ta da görümcem (ablam!) dünyalar tatlısı bir prenses dünyaya getirdi! (MAŞALLAH!)
Şimdi herşeye rağmen hayat devam ediyor bizler için ve sanki hayatımızın tam odağında Kumsal'ımız var.
Bir insan minicik bir kalbin atışıyla dünyaya yeniden dört elle sarılabiliyormuş demek ki.
Minicik bi tebessümle kahkahalara boğulabilirmiş...
Keşke dedende o miss kokunu içine çekebilse ve o minik gülücüklerinle hayata dört elle sarılabilseydi... Mekanın cennet olsun babacım...

Seni çok seviyorum prensesim... Senin varlığını ilk öğrendiğimiz andan itibaren ben hep annenin ve senin yanındaydım.
Sürekli annenin karnında seninle konuştum.Kalp atışlarını duyduğumda mutluluktan gözlerimden yaşlar akarken dayına mesajlar attım.
Hele senin o minik ellerini,ayaklarını,yüzünü ilk kez gördüğümde kalbimde derin bir sevgi oluştu...
İşte dedim bir prenses... Ve sen o kadar asildin ki doğduğunda!
Ağladığında kalbim acıdı,annen senin için türlü badireler atlattığında ellerini sımsıkı tutup,karnını okşayarak teselli ve güç veren de bendim.
Bir bebeğe aşık olmak için onu doğurmak yetmiyormuş demek ki.
Seni ben doğurmadım ama inan içimde o kadar yüce bir sevgin var ki!!!
Ben senin yengenim. Kaka yaptığında batırdığın tulumlarını leke çıkartıcıyla çiteleyen bendim :)
Gazını çıkartmak için dakikalarca seni kucağımda pışpışlayanda :)
Türlü şebeklikler yapıp seni güldüren de...
Bu yazıyı acaba 5 yıl sonra okursan ne tepki vereceksin bunu da merak etmiyor değilim :)
Seni çok seviyorum prensesim...
Seni ve ailemizi çok seviyorum! Tamam itiraf ediyorum dayını herşeyden çok seviyorum...  :)

2 yorum:

  1. Evlendin mi? Sen bana bir ulassana ya. Mail ahukader@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz evlenmedim canım :) Tamam mail atıyorum sana

      Sil