17 Ocak 2014 Cuma

+Başlıksız Yazdım. -Peki Oldu !


Son zamanlarda bir duygu karmaşasıdır gidiyor.
Bir gün çok çok mutluyum,diğer gün ağıtlar yakıyorum.
Durum ve hal böyle olunca sevdiceğimin de dengesini bozmuş oluyorum.
Hatta bazen ne elimden çıkan,ne de ağzımdan çıkanlara hakim olabiliyorum.
Sakın şimdi okuyupta düğün,evlilik stresidir deyip geçiştirmeyin.
Böyle bir şey değil.
Yani ben bu adamla evlenmek için can atıyorum.
Onu sarıp sarmaladığım zaman O beni daha çok sarıp sarmalıyor.
Bir kere beni kendinden çok çok fazla düşünüyor.
Eeee Allah'a şükür ailelerimiz içinde sorun yok.
Peki ama ben neden böyle sürekli ruh halimle oynuyorum ?
Sanırım bir an önce yeni bir iş bulmalıyım.
Yoksa ikimizinde hem ruhsal hem de bedensel sağlığıyla ilgili ciddi sorunlara sebep olacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder