28 Ağustos 2013 Çarşamba

28.07.2013 Anısına...

Uzun zaman olmuş kelimelerimi dökmeyeli... Değişen tek şey sanırım sağ elimizde parıldayan alyanslarımız. Engebeleri aşa aşa dünya evine adım adım yaklaşıyoruz sevgilim. Kurduğumuz hayaller bir bir gerçekleşirken ben her dakika sana daha da bir aşık oluyorum. İşte diyorum adımı soyadıyla onurlandırıp taçlandıracak olan erkek. Beni her koşulda ve ortamda kendinden çok düşünüp,koruyup,kollayan, Canım acıdığında gözleri dolan,mutluluğuma an be an ortak olan. Gözyaşlarımı öpücükleriyle silip yerine huzur bırakan... 13 ayın hiç bir gününden pişman değilim. Dilerim ki seneye bu tarihte yine sana yazılar yazar ve imzamı soyadınla atarım. Gözlerindeki okyanusa aşığım.Esirgeme ömrünü benden...

2 yorum:

  1. O kadar mutlu oldum ki bu satirlari okurken. Uzak düstük biraz :( Buradan takip ediyorum ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım darısı başına olsun inşallah

      Sil