18 Mart 2013 Pazartesi

8 Ay biterken...


Sensiz yaşlanmak istemiyorum.
Saçlarımın beyazlaşan her teline şahit ol istiyorum.
Torunlarımızın geleceği saatte,kahvelerimizi yudumlarken sıcacık evimizin camından onları beraber bekleyelim istiyorum.
Hastalandığımda yanıbaşımdan ayrılma,ellerinle şifam ol istiyorum.
Kırış kırış olan yüzlerimiz her zaman aşkla beraber gülsün istiyorum.
Saçlarımı okşayarak uyut.Huzurla öpücüklerle uyandır istiyorum.
Yaralarıma merhem,zehirime panzehir,hüzünlerime mutluluk ol istiyorum...
Ben yapılan hatayı telafi etmeyi bilmeyen,beceriksiz,anlayışsız biriyim bilirsin,
Beni hayatına kat,tecrübelerinle büyüt istiyorum...
Yaran değil yarin olmak istiyorum.
Dolan gözlerin,geçirdiğin için,delice atan kalbin...
Ben sensiz bir anlam yüklemeyi bilmiyorum hayata,
Hatalarımla,günahlarımla,yaralarımla,aptallıklarımla,sana zehir ettiğim her anla geliyorum kapına,
"Affet."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder