4 Mart 2013 Pazartesi

02.03.2013

02.03.2013
Kimine Göre Sıradan Ama Benim İçin Aşk Kokan Bir Gün...
Kollarının arasına almış nasılda sımsıkı sarmıştın beni...
Sanki uyurken biri gelecek ve beni alacakmış gibi :)
Hele ben?Her gözümü açtığımda uykulu uykulu öpücükler yerleştirdim o gül tenine.Şükreder gibi...
İlk doğumgünlerimiz geçti bile beraber...Darısı diğerlerinin başına inşallah diye dua ederek hem de :)
İçinden geçirdiğin dileğe ortak aminde buluştuk biz.Ne zaman gözgöze gelsek...
Çünkü biliyoruz ki artık sadece ikimizden ibaret değil hayatımız.Biz kavramımız çoktan aile olarak geçmeye başladı bile aramızda...
Seni kelimelere dökmeye çalışsam da olmuyor işte.Sanki hep birşeyler eksik kalıyor seni tanımlamaya.
Belki de seni,içimdeki sevgiyi başka kimseler görmesin,bilmesin istiyorum.
Kıskanıyorum...Delicesine kıskanıyorum...
Beni sahiplenişini,beni teselli edişini,kurduğumuz hayalleri,o kocaman yüreğini ve boncuk gözlerini kimseler bilmesin istiyorum!!!
Seni çok seviyorum miladım.
Sen iyi ki doğmuşsun ve benim olmuşsun.
Seni doğurana ve varedene ne kadar şükretsem az...
Gün'eşim,geleceğim,aşksuyum,oyun arkadaşım,can yoldaşım benim...
Nazar boncuğu olsun gözlerin ve korusun bizi sevginin ne demek olduğunu dahi bilmeyen insancıklardan...

2 yorum:

  1. Iyi ki dogmus ve senin yüreginde ki ve yüzündeki gülümseme olmus. Öpüyorum senide kardesim.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Su'yum... Bende çok öpüyorum.

    YanıtlaSil