20 Şubat 2013 Çarşamba

Çocuklarını Seven Babalarda Varmış.



Küçük bir çocuktum.Minicik ellerim ve ayaklarım vardı.
En mutlu olmam gereken günlerde benim o minicik avuç içlerime gözyaşlarım damlardı.
Herkes babasını pencere önlerinde,kapılarda beklerken ben babam gelmesin annemi,beni ve kardeşimi üzmesin diye dualar ederdim dilim döndüğünce...
O ise gelir ve nefretini kusardı yine salonun ortasında.
Annem belli etmek istemezdi canı acıdığını...
Ama ben bilirdim gizli gizli nasıl hıçkırıklara boğulup ağladığını...
Ben o minicik aklımla zannederdim ki her anne ağlar,baba şiddet uygular,küfür eder,yıkar ve dökerdi...
Ama öyle değilmiş.Bunu ilkokula giderken sınıf arkadaşımın evine ders çalışmaya gittiğimde öğrendim.
Meğerse anneler gülücükler saçabilir,babalar sevgiyle çocuklarını kucaklayabilirmiş.
Karşılıksız sevmek,yerli yersiz kahkaha atmak ve mutluluktan dans etmek diye bir şey de varmış.Bilmiyordum!
Çünkü ben daha minicikken çok ağlatıldım,hırpalandım.
Ne zaman açsam kollarımı sarmak için babamı hep boşluğa sarıldım.
Taa o zamanlar yemin ettim. Asla sevgisiz bir adamdan çocuk dünyaya getirmeyeceğim!
O'nun masumiyetini sevgisiz bir kalpte kirletmeyecek ve günahına girmeyeceğim...
Benim çocukken akıttığım gözyaşlarının zerresini düşürtmeyeceğim o ceylan gözlerinden.
Bu yüzden hep korkan taraf oldum evlilikten.Anne olmaktan...
Mutsuz etmek istemedim kendimle beraber hem eşimi hem de bebeğimi...
Affet Allah'ım ama ben kırık kalplerden dünyaya gelmiş bir bebeği doğurmak istemiyorum...

2 yorum:

  1. ben de aynı şeyleri düşünürken sevgilimle tanıştım. evlilikten tiksinirken evlendim. ve büyük ihtimalle sırf bu adam babası diye bir de çocuk yapacağım (daha zamanı var elbet :)) yani hayat, insana yapamam dediği şeyleri yaptıracak kişiler çıkarıyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kader benzeşmesi sanırım bizimkisi.
      Bende sürekli bu korkuları yaşarken,asla aşık olmam derken dut gibi aşığım :)
      Evlilik kısmet işi bizim için ama herşeyin hayırlısı.
      Ha bu arada sevgilimle evlenip çocuk yapmak ister miyim diye soracak olursan,kesinlikle derim :)

      Sil