7 Şubat 2013 Perşembe

Bir adam,bir de kadın vardı...

"Kimsenin ulaşamadığı yerden sev beni." diye geçirdi  kadın içinden,adamın deniz gözlerine aşkla bakarak...
"Babamın koklamayı dahi aklına getirmediği saçlarımı okşayıp,huzurla çek kokusunu..." diye yalvardı yine içinden...
"Kalbimi avucunun içlerine alıp sıkma,kendi canını acıtacaksın" derken gözbebekleri titriyordu kadının...
"Ben sevmeyi seninle sil baştan öğreniyorum,ben sen olma yolunda ilerliyorum.Yaptığım hataları düzeltmem için şans vermişken kendime,onu nefret dolu bakışlarınla yok etme" diye haykırıyordu gözleri avazı çıktığı kadar.
Ama adamın yönü başka yöne çevrilmişti.
Sanki kadının korkularını adı gibi biliyor ve O'nun canını ne zaman acıtmak istese korkularının üzerine gidiyordu.
Öyle ki artık kadını eskisi kadar sevmeyip soğuduğunu bile söyleyivermişti bir avazda...
Kadının dolan gözleri umrunda bile olmamıştı.Halbuki o gözlerden dökülen her damla yaşı zamanında kendi elleriyle silip yerine aşk kokulu öpücükler konduran yine o adam değil miydi?
Kadın kırılınca susardı.Adamsa olabildiğince hoyrat...
Kadın özenle kelimeler seçmek ve sevdiği adamı yumuşatmak için çareler ararken,adam O'nu yerin binlerce kat dibine sokmak için pervasızca konuşur,kinini kusardı.
Sona yaklaştıklarını hissettiriyordu artık kadına.Kadın çaresiz sadece izleyebiliyordu olanları.
Böyle zamanlarda adam en çok kadının canını acıtmayı seviyordu.
Yoksa ne diye tokatlar atsın ki biricik aşkına?
Canı yansa da,gözlerinden yaşta gelse bırakıp gidemiyordu işte kadın.
Daha önce en ufak kırıcı bir lafa yıllarını verdiği adama siktiri çekebilen kadın,daha 1 yıl bile olmayan ilişkisine kıyamıyordu.
Çünkü seviyordu.Çok fazla seviyordu...
Öyle ki adamdan önceki hayatını silebilecek ve ondan başka kimseyi gözü görmeyecek kadar...
Ama tüm bunları adam göremiyordu...
Zaten görse incitmeye kıyamazdı ki kadınını...
Kendisi için hassas olduğunu bildiği noktaları,olayları kadın için gayet sıradan birşeymiş gibi kabullenmesini beklemezdi ki...
Ağlamasına kıyamazdı ki küçük çocuklar gibi,kocaman olan kadınının...
Sarılıp,öper,koklar uzatmazdı can sıkıcı şeyleri...
Son kez bakarken adamın gözlerine şöyle haykırdı kadın;
"Ben olduğum için aşık oldun bana ve kendine kattın...Bense zaten seni yıllarca hep içimde taşımıştım..."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder