9 Ocak 2013 Çarşamba

Soğuk dediğin nedir ki sıcacık sevdiğin yanındaysa?! :)


Sırf "O" üşütme dediği için giydiğiniz kat kat kıyafetler vardır...
Sanki siz üşürseniz kalbinizdeki O'nu da üşütecekmişsiniz gibi gelir...
Nasıl güzel bir duygudur o insanın sevdiği tarafından düşünülmesi,korunması,üşüyünce sımsıkı sarılıp ısıtılması...
Sonra hep sizi sarsın diye tüm kış ayazda yaptığınız titreme numaraları...
İçilen sıcacık salepler...Tavşan kanı çaylar...
Edilen kahkaha dolu muhabbetler...
Kışı sevmeyen birine bile kışı sevdirmeye yetiyor bu anlattıklarım.
Şahsen ben,siz bilmezsiniz ama havalar ısınmasın,o hep beni sarsın diye dua ederken buluyorum çoğu zaman kendimi...
Şimdilik yazın beni sarıp sarmalaması için bir çözüm bulamadım ama bunu da en yakın zamanda gündemime taşımalıyım galiba... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder