25 Ocak 2013 Cuma

O'nunla yürek yüreğe yaşarım!


Yüzlerce,binlerce harfi yan yana getirmekle bitmiyor iş. Güzel kelimeler türetmek önemli olan.
Daha da önemlisi O'na layık olan cümleleri kurmak,kurabilmek!
Eğer karşınızdaki ve sol'unuzdaki insan mükemmellik tanımınıza eş değer özelliklerdeyse bu söylediklerim hiçte kolay olmuyor aslına bakarsanız...
Harfleri geçtim,ünlemin,noktanın,virgülün dahi yerlerini tekrar tekrar kontrol ederken buluyorsunuz kendinizi.
Sonrası ise ekrana bakıp atılan kocaman içten bir tebessüm...
Sanki onun avuç içlerine kendi el yazınızla bunları yazar gibi...
Heyecan verici ve keyifli...
Bu yaşıma kadar kimse bana böyle sayfalarca içini dökmedi mesela.
Kimse kalbinden geçenleri parmak uçlarıyla kalbime değdirmedi...
Ben bilmiyorum mesela bu duyguyu...
Nasıldır ki sizi düşünüp aşkla bunun kelimelere dökülmesi...
Ve sonra sizin milyonlarca insanla birlikte okumanız...
Siz uyurken,gülerken,ağlarken,surat asarken ve hatta trip atarken bile size aşkla kalbinde sözcükler biriktirmesi...
Ben bunların yazıya dökülmüş halini bilmem ama en beklemediğim anda gözlerimin taa en derinine bakan bir çift okyanus gözden ve o bal dudaklarından dökülen tek bir "Seni seviyorum" cümlesi için ölürüm!
Ya da ölmem ben bu cümleyi her gün duyabilmek için inadına O'nunla yürek yüreğe yaşarım!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder