17 Ocak 2013 Perşembe

Kocam'anım... :)

Çocuksu heyecanlarıma ev sahipliği yapan bir adam var.
Ve ona sayfalarca içimdekileri döken bir de ben...
Yeri geliyor birbirimizi dünyanın en mutlu,bazen de yeri geliyor en kırgın,üzgün ve yorgun insanları yapıyoruz.
Evet tüm bu zıt şeylerin hepsini ikimiz beceriyoruz.
Ama her ne olursa olsun birbirimizin arkasında dimdik bir şekilde duruyor ve güven veriyoruz...
Biliyorum ki bana bir şey olsa,ya da biri canımı sıkmaya kalksa O hepsine kafa tutacak.
Beni kahırdan öldürecek kadar üzmüş olsa da kendisinden başka gözümden tek damla yaş düşmesine sebep olanların alayının boyunun ölçüsünü alacak.
Bana huzur dolu bir dünya kuracak.Ben O'nun göğsüne yattığımda tıpkı bir bebek gibi O'nun kalp ritmiyle sakinleşip huzurla uykuya dalacağım...
En içten kahkahalarımı yanında atacağım...Gözyaşlarımı kimseler görmesin diye O'nun o huzur kokan boynunda akıtacağım...
Belki de aç kalacağım,üşeyeceğim,hasta olup yataklara düşeceğim.
Ama bileceğim ki beni ısıtan kocam'anım var...
Hayatımın her alanında O'nun aşkına ihtiyacım var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder