30 Ocak 2013 Çarşamba

Bana dua gibi bir erkek yazmışsın Tanrım...

Birini dua eder gibi sevmeyi sen öğrettin bana...
En umutsuz olduğum anlarda sesime ses,canıma can oldun.
Yaralarımı bunca yıl kendim gizledim kimseler görmesin diye.Fakat çok başarılı olamamışım ki sen gördün ve sarılarak kapadın onları,siper oldun en savunmasız halime...
Kutsallığı,ailenin tanımını ve bir erkeğin kadını olmayı da senden öğrendim.
Aşkla,gururla,onurla ve huzurla...
Ailene ailem dedim,çok sevdim,saydım,hep gülümsedim.Karşılığını da dünyadaki en güzel kelimeyle aldım.
Kendi ailem dahil kimse bana onlar kadar içten "KIZIM" demedi.
Bir aileye sonradan dahil olup hiç yabancılık çekmemekte varmış demek ki dedim.
Her üzüldüğümde,canım sıkıldığında,mutlu olduğumda onlara koştum.
Çünkü biliyordum ki asla geri çevrilmeyecek sarılmak için açılan kollarım.
Ayrıca sayende daha öğreneceğim çok şey var biliyorum.
Mesela,babasının kopyası olan oğlumuz...
Annesi gibi cadı olan kızımız...
Anneliği öğreneceğim ben!Şaka gibi değil mi?Dünün haylaz kızı ben anne olacağım...
Aşkımızı içimde büyütüp,O'nu bizim için doğuracağım!
Sen bize aşkla bakarken ben gözlerimi kapatıp şükredeceğim;
"Bana dua gibi bir erkek yazmışsın Tanrım,yarattığın her zerresi için binlerce kez teşekkür ederim..."

2 yorum:

  1. bayıldım... güzel bir post ellerine sağlık ... bana da beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Okuyan gözlerinize sağlık.

      Sil