13 Aralık 2012 Perşembe

Şiddetli geçinememe halleri - 1

Ne kadar birbirimizi yesekte biliyorum ki aşktan,sevgiden...
Asla saygısızlık adına birşeyler yapmıyoruz,Rabbim yaptırmasın da...
Seninle sadece mutsuzluğa evet dememiştim zaten ben!
Ne kadar huysuz,inatçı bi adam olduğunu bilmiyor muydum sanıyorsun?
Beni hayatında istemenden ve almandan anlamadım mı sanki?
Bu sefer haksız yere yaktın canımı bunu sende biliyorsun.
Ama ne kadar suçsuz da olsam sensizlik fikrine kendimi alıştıramadığım için yine telefonu alıyorum elime...
Ve sıcacık sesini duyuyorum.
"İşim var bunları sonra konuşalım mı?" diyorsun,nasıl hayır şimdi konuşalım diyebilirim ki?
Nasıl stres içinde çalıştığını benden daha iyi kim bilebilir ki...
Evde nasıl bir ortamda yaşadığını,ailecek geçirdiğimiz zorlu sınavı...
Apansız dolu dolu olan gözbebeklerini...
Gözyaşlarıma dayanamadığın için ağlayan kadınları sevmem zırlama diye verdiğin tepkileri...
En çok ben bilirim seni...
En çok ben severim annen(m)den sonra seni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder