17 Aralık 2012 Pazartesi

218 km dile kolay,kalbe zor!

Kalbim şuan benden 218 km uzakta atıyor...
Sanki giderken diğer bir yarımı ve benliğimi de aldı götürdü.
İş için 5 güncük bir ayrılık diye bakıyor herkes ama bana göre 5 asır...
Onsuz tad alamıyorum hiçbirşeyden...
O olmadan gülemiyorum,o olmadan üstüme başıma bir iğne bile alamıyorum!
Sanki illa o da görecek,o da beğenecek,onun da içine sinecek...
Hayatı tek kişilik yaşamayı unutalı yarın tam 6 ay olacak.
6 koca ay kalbim dünyanın en en en en ennn aşk dolu kalbiyle birlikte atıyor! :)
Bu özlem ilişkimize nasıl gelecek bilmiyorum ama beni tüketeceğine dün beraberce şahit olduk.
Sen sağsalim dön yeter ki ben razıyım yine bağırmana,trip atmana :)
Söz muffin yapmayı bırakacağım ve sana zorla yedirmeye çalışmayacağım sevgilim.
Ve söz sana emanetlerine ve kendime gözün gibi bakacağım...
Seni çok seviyorum aitlik eklerime en çok yakışanım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder