10 Kasım 2012 Cumartesi

Ömrüme Ömür Katanım...


Kurbanın olurum senin... Her bir zerresi aşk kokan sevdiğim... 
Dilerim ki Yaradanımın alnıma yazmış olduğu adına layık bir eş olurum sana. 
Sen tut ellerimi her zorda kaldığım anda.Sen sarıl bana acılar içimi yakıp kavurduğunda... 
Omuzlarıma hayat denen yük ağır gelmeye başladığında varlığın olsun destek alacağım şey... 
Saçlarına aklar düşmüş,bunak,çekilmez bir kadın olduğum anda,yan odadan sesini duysam da yeter bana... 
Adını koyamadığımız bu aşkı hiç ummadığımız anda birbirimizde buldurup hayatımıza hayat takan Rabbime de şükürler olsun aşkım... 
Aşkla bakan gözlerinde bulduğum huzuru ve yaşam sevincini sana anlatabilecek 29 harfi yanyana getirip kurabileceğim ne bir cümle ne de bir kelime var... 
Ama sen anlarsın beni sevgilim,bunca zaman nasıl herşeyi gözlerimde görüp anladıysan bunu da anlarsın bilirim... 
Aitlik eklerime en çok yakışanım,Vural'ım dilerim ki bana aşkla bakan gözlerinden hiç hüzün taneleri düşmez,seni hep mutluluktan ağlatırım... 
Seni çok seviyorum gün'eşim....

1 yorum: