11 Kasım 2012 Pazar

Gökyüzüm...


Dudak kıvrımlarını öpebilmek için binlerce dudak payından ettim dudaklarımı...
Tenindeki ateşi hissetmek için kaç beden yaktım...
Gözlerindeki okyanusta bir ada'm olsun diye kaç kıtadan sürgün ettim kendimi,kaç kahve gözbebekte kaldı 40 yıllık hatırlarım...
Parmak aralarındaki boşluğu ellerimle tamamlamak için kaç kişiyi kolsuz kanatsız bıraktım...
Gamzem gamzene gömülü dursun diye kaç gözyaşını mezar ettim o çukurlara...
Kokunu ezberlemek ve kokunla varolmak için kaç burun direğini kırdı kokum...
Gülücüklerini görebilmek için kaç gülücüğü tebessüm olarak bıraktım...
Hayatını hayatıma ortak edip hayatımızı varetmek için kaç hayatı başlarına yıktım kimbilir başkalarının...
Soyadını adıma mıhlamak için kaç soyadını soysuz ilan edip,yoksaydım...
Adını adıma düğümlemek için kaç adın iplerini saldım...
İkimizin adına yaptığım,yapacağım hiçbirşeyden zerre kadar pişman değilim.Çünkü sen benim yüzakımsın...
Rabbime ettiğim en saf duam ve o duaya en çok yakışan Aminimsin...
Sen benim geleceğim,korkularımı yüreğimden yüreğiyle söküp alan yarimsin...
Yarınımsın,şimdimsin...Beni en çok mutlu edensin...
Gökyüzümsün...
Gecemsin,tutulduğum dolunayımsın...
Sen beni aşkıyla dimdik ayakta tutansın...
Sen benim keşkelerimin yerine iyikileri hayatıma dolduransın...
Bencilliğimi alıp götüren,yerine bana iki kişilik yaşamı hediye edensin...
Sen benim ayaklarıma cenneti serecek olan,can yoldaşımsın...
Seni çok seviyorum Vural'ım...

2 yorum: