18 Eylül 2012 Salı

İlkler :)


Annemin kokusundan hariç ilk kez bir kokuyu bu kadar benimsedi hücrelerim.Sanki O aldığım her nefeste yıllarca içime dolmuşta tiryakisiymişim...
Babamdan sonra ilk kez bir erkek koşulsuz,şartsız,nedensiz,aklını kaçıracak gibi düşünüp koruyor beni...
Ailemden başka ilk kez bir anne babaya hayranlık duyuyor ve içten içe seviyorum...Size ailem diyebilir miyim demek istiyorum!
İlk kez kendimden başka birinin gülümsemesine sebep oluyor,gamzesinde boğuluyorum...
Hayatımda ilk kez acaba bunu yapsam onu üzer miyim? ya da söylediğim şey onu kırar mı? gibi sorularla beynimi kemiriyor,hareketlerimi ona göre şekillendiriyorum...
Daha önce hayatıma soktuğum tüm erkeklerin canı cehenneme diyebiliyor,adlarını dahi hatırlamakta güçlük çekiyorum!
Hayatımda ilk kez bir erkeğin bebeğini 9 ay taşıyıp,çekeceğim onca acı ve sızıya rağmen aşkımızın can parçasını dünyaya getirmek istiyorum...
Birinin değil O'nun karısı olmak istiyorum!Geceleri uyanıp nefesini dinlemek,üstünü örtmek,saat kaç olursa olsun su istediğinde üşenmeyip O'na mutfaktan su getirmek istiyorum....
Sabah O'nun günaydın öpücükleriyle güne başlamak,günün yorgunluğunu onun kucağında atmak ve koynunda kokusuyla uyuyakalmak istiyorum...
Demem o ki size;ben aslında ilk kez yaşamak istiyorum!

4 yorum: