18 Eylül 2012 Salı

Elem terefiş,kem gözlere şiş! :)


İçimi alev alev yakıyorsun adam...
Sonra bir bakıyorsun gözlerime,gözlerindeki denizde serinliyor yüreğim!
Ellerimden tutunca sanki yeni bayramlıklarını giymiş küçük bir kız çocuğu misali zil çalıyor eteklerim...
Tenin en güzel kıyafetim...
Beni sadece sen sar,sadece sen koksun tenim! 
Senden önce uyandığım zamanlar seni izleyip nefesini nefesimle ortak paydada buluşturmayı seviyorum.
Seni saatlerce izlemeyi,sonra tavana anlamsızca bakıp dökülen bir kaç damla gözyaşıyla dua etmeyi...
"Allah'ım bizi ayırma,gerekirse herşeyimi al ama aşkımı bana bağışla..."
Beraber yaptığımız kahvaltıları,senin benim mızmızlanarak yemek yiyişlerimden ettiğin şikayetleri,
Ya da bana pasta yedirirken çeneme burnuma bulaştırdığın kremayı,
Benim dakikalarca bakıp seçemediğim yemekleri,senin bitiremediğim colama sulanmalarını,
Daha doğrusu seninle olan her anımı çok seviyorum.
Şirkette birbirimize attığımız kaçamak bakışları,sesim yükseldiğinde attığın o sert bakışları bile :)
Mesainin bitmesi için akreple yelkovanla anlaşma yapmayı bile aklımdan geçiriyorum nerdeyse...
Şimdi sen benden kilometrelerce ötede,kimbilir hangi okulda kimlere dert anlatmaya çalışıyorsun..
Bense sana yine şirketteki o köhne masama gömülmüş bi şekilde,dolu dolu gözlerle sana yazıyorum...
Çocuklaşmıyorum bak,sakın gülme...Ama 6 saat oldu seni görmeyeli özlüyorum be aşkım,çok özlüyorum...
Akşama sen gel seni asla kızdırmayacağım,uslu bir sevgili olacağım.Sen ne dersen sen daha iyi bilirsin aşkım deyip boynumu bükeceğim.Dudaklarına ufacık buseler konduracağım,boynuna sarılacağım...

Aklıma gelmişken sevgilim bugün aydönümümüz münasebetiyle bana çilekli pasta ısmarlar mısın?
Hayır yani senden daha tatlı olmayacağını adım gibi biliyorum ama tatlı yiyip tatlı konuşalım vecizesini de es geçmek istemiyorum sevgilim :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder