16 Eylül 2012 Pazar

Aşk!



Kendini bir insana göre adapte etmek zordur demişlerdi bana.Gülüp geçmiştim.Evlilik fedakarlık ve sabır gerektiren bir müessesedir lafınıysa hep duymazlıktan geldim. (Gelmemeliymişim!) İnsanın başına gelmeden bilemiyor bir şeyleri tabi.
Aldığım karardan ve bu yola çıktığım adamdan zerre kadar pişman değilim.Aşkımdan biraz bile eksilmedi.Aksine o kadar güzel yürekli birini yazmış ki Allah'ım bana;sevgimin her zerresini,aşkımın en dibini hakeden biri... (Maşallah diyelim burada!)
Ama dediğim gibi iki farklı karakter bir bedende yaşamayı kolay öğrenemiyor.Hele ki karşı taraf benim gibi inatçı,dediğim dedik,daha önce hiç bir erkeğe eyvallah etmemiş biriyse...
Yaptıklarımdan,ağzımdan çıkan laflardan pişman olmuyor muyum diye soracak olursanız eğer,pişmanlığın en alasını yaşıyorum...O üzülünce mutlu oluyor muyum? Asla! Aksine ölüyorum onun o gökyüzü gözlerindeki buğulanmayı,hayal kırıklıklarını gördükçe.Ama dedim ya çok zormuş bu iş...
Ben daha önce kimseye ömrümü adamadım.Kimseyi hayatıma ortak etmedim.Kimsenin soyadını adıma bu kadar yakıştırmadım.Alışık değilim işte!Canıma can olan başka bir kalbe alışık değilim...

O'na...
"Aşkım,sevgimin en saf ve masum hali...
Seni çileden çıkartıyorum farkındayım.Elimden olmayan sebeplerden ya da eşşekliğimden kaynaklanan herşey için senden çok özür diliyorum...Aniden bodoslama hayatımın içine girince ve benim sağlam yere basan ayaklarımı yerden kesince böyle bocalamalar yaşıyorum elbette.Sende de durum aynı adım gibi biliyorum...Ama inanıyorum herşeyi aşacağız biz.Hayalini kurduğumuz o yuvamız ve geleceğimiz en mükemmelinden olacak ve ben her akşam kokunla gözlerimi kapayıp,yeni güne öpücüklerinle uyanacağım...

Çok seviyorum seni...Anne duası kadar saf ve çıkarsız seviyorum.En büyük korkularımı anlatacak kadar seviyorum!"

Veee sen o gülen gözlerinle ben sana bunları yazarken paaat diye giriveriyorsun içeri,sürprizi mahvediyosun :) Olsun ben herşeye rağmen yine de çok seviyorummmm,manyağınım!

6 yorum:

  1. Hayatta hiç alışık olmadığımız şeyleri alışkanlıklarımız arasına sokan insalar var.
    Sevgi aşk bir merhem gibi asla yapmam dediğimiz canımızı yakıcağını düşündüğümüz şeyleri yapmaya başladığımızda acıyı alan merhem misali.
    En büyük korkuları anlatıcak kadar sevmek büyük bir sevgi olsa gerek. Eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim anlatmak istediklerim sizin yorumunuzla pek alakalı değil...Herkesin aşka bakış açısı farklı tabi ki de. Ben hayat tarzı,değerleri,yaşam biçimleri ve karakterleri birbirinden farklı iki karşı cinsin birbirine uyum sürecini anlatmak istemişti. Teşekkürler yine de.

      Sil
    2. :)) sizin anlatmak istedikleriniz üzerine yazsaydım sizin yazınızın ne önemi kalırdı ki. siz zaten yeterince anlatmışsınız. Klasikleşmiş bazı kelimeler dışında birşeyler eklemek istedim. Teşekkürler

      Sil