7 Ağustos 2012 Salı

Siz hiç bir insana ömrünüzü adamak istediniz mi?


Siz hiç bir insana ömrünüzü adamak istediniz mi? Ben artık istiyorum! 

Kimsenin yüreğinin değmediği yerlere tek bir bakışıyla değdiği için.
Bana aşkların en mükemmelini yaşattığı için.Ailemi ailesi gibi sevip,saydığı için.
Biz kavramını hayatımın merkezine yerleştirdiği ve bundan asla pişman etmediği için.
Ortak hayallerimizde beni kendinden çok düşündüğü,bana gözlerinin en derininde boğulma şansı verdiği için.
Benimle en olmadık yerde çocuklaşabildiği ve beni ansızın kendime getirebildiği için.
Oğlumuza çok iyi bi baba,kızımızın ilk aşkı olacağına emin olduğum için.
Şimşekten ve gökgürültüsünden korkup ona sığındığımda beni gece saat kaç olursa olsun sakinleştirmekten dert yanmayacağı için.
Ve en önemlisi "Kocam" demeyi ona çok yakıştırdığım için ömrümün geri kalan tüm zamanlarını ona adamak istiyorum.
Hayalini kurduğumuz o evde,dostlarımız ve ailelerimizle çok mutlu olacağımızı biliyorum.Ve O 50 yıl sonra bile hala elimi sımsıkı tutup o dolan gözlerinle aşığınım be kadın diyecek,bense sana ölüyorum be adam diye cevap vereceğim :) 
Biliyorum ki bu yazıyı dolu dolu gözlerle okuyup,gelip bana kocaman sarılacak.Ve ben gözlerimi kapatıp yine sana şükürler edeceğim Allah'ım!
Ömrümü O'nun ömrüne adamayı nasip et ve bundan pişman olmama asla izin verme Allah'ım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder