24 Ağustos 2012 Cuma

Şimdi şöyle bişey! :)



Çok bunaltıcı,aşk kokan,depresyon ağırlıklı yazılarla bir çok kişiyi bunalttığımı biliyorum ve artık diyorum ki kendi hayatımdan bişeyler karalasam da sizde okusanız :) 
Misal ofis hayatımı yazabilirim.Çünkü nerde ipini kopartan deli var bizim şirkette :) Hayır yani bi normal ben varım beni de kendilerine  benzetecekler diye korkuyorum başka da bişey değil!
O sebepten yavrukuşlarım ben diyorum ki birazda eğlence katayım bu bloga...Yaşadığım salak saçma şeyleri yazayım birazda siz gülün belki acırsınız da he :)

2 yorum:

  1. TEK NORMAL KİŞİ SENSİN ÖLEMİ EMİNMİSİN NORMAL OLDUNA :)))) BEN NORMAL DEĞİLİM BUNU BİLİYORUM SENİNDE NORMAL BİRİ OLMADINI BİLİYORUM. BU ŞİRKETTE ÇALIŞMAYA DEVAM ETMEKLE NORMAL OLMADIMIZI KANITLADIK SANIRIM :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhahaa kızım deme şöyle biri okuyacak al başına belayı sonra :)
      Evet en normali benim yani Allah için çok dengeli hareketlerim var.Sonracımmaa ağzım var dilim yok filan :D

      Sil