26 Ağustos 2012 Pazar

Geç aşkım otur şöyle "sol" köşeme...


Geç aşkım otur şöyle "sol" köşeme...
Dudak kıvrımlarına hayran olduğum adam!Kalbine aşkla dokunduğum ve beni bulutların üzerinde dolaştıran adam!Kanımın damarlarımda delice akmasını sağlayan ve kalbimin ritmini alt üst eden adam!Geçmişin g'sini dahi hatırlatmayan ama kare kare gelecek hayalleri kurduran adam!Adamın dibiiiisin yani herifimmm :) [Bunu okurken güldüğünü görebiliyorum sevgilim! Ve aklına ne geldiğini de :) ]
Kahkahalar atmayı da,hıçkırıklara boğulmayı da seninle öğrendim...Ne kadar kızarsam kızayım tek bir öpücüğe herşeyi unutmayı da!Ağzından çıkacak tek bir kelimeye destanlar dolusu cümleler kurmayı da...
Hep diyorsun ya hani sevgilim sensizliğe 24 saat dayanabiliyorum,25.saat arızaya bağlıyorum diye.Heh işte şuan tıpkı o zamanlardayım...Deliyim,özlemliyim,beterim!Tam 24 saat oldu bakmıyorum o okyanus gözlerine,dokunmuyorum pamuk tenine...
Şimdi sabahta olmaz değil mi?O kadar da erken uyumaya çalışsam da olmaz ağzına tükürdüğümünün sabahı işte!
Neyse ne diyordum ömrümün miladı,özledim seni hemde kocaman! Aha işte buuuuu kadar... :)
Sen bunu yarın şirkette gülen gözlerle okurken ben çaktırmadan kapıdan aşk dolu bakışlarla seni izliyor olacağım...İyi ki girdin ömrüme nazar boncuğum...Söz seni oğlumuzdan da çok seveceğim! [inanmadın değil mi? bende inanmadım zaten :D]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder