27 Temmuz 2012 Cuma

Büyük aşkların hayal kırıklıkları da büyük oluyormuş demek ki...



Kalbim kırılıyor ve ne kadar etrafa parçaları saçılırsa saçılsın kimseler bunu farketmiyor.Hayır anlamış değilim hiç mi kimsenin bi taraflarına batmıyor!?
Herkesin istekleri farklı,herkesin beklentileri farklı,herkesin sevgisi farklı...Arada kalana oluyor işte olan,bunu son günlerde iyice anlıyorum ve susuyorum.Ama sustukça içimdekiler büyüyor engel olamıyorum.
Sessizliğimden derin manalar çıkartılmasını beklemiyorum elbette ama hiç değilse bir kez de olsa sorulsa senin beklentin,isteğin nedir diye...
Büyük aşkların hayal kırıklıkları da büyük oluyormuş demek ki,bunu öğrenmek istemezdim ama... Amalar var  işte can yakan,iç acıtan.
Ama ben ne olursa olsun çok seviyorum.Ama ben sen ne dersen de vazgeçmiyorum.Ama ben çok bunalıyorum olanlardan.Ama ben için için ağlıyorum susuşlarımda...Ama sen hiç birini göremiyorsun ya da görmemek için gözlerini kapatıyorsun.
Şimdi ben bikaç günlüğüne de olsa senden uzaklara gidiyorum.Umuyorum ki döndüğümde o aşkla bakan gözlerin karşılar gözlerimi.Yoksa artık gerçekten hiç bir kuvvet aşka inandıramayacak beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder