26 Temmuz 2012 Perşembe

Bazen biri gelir ve...




Sesini duyduğumda yüzümde oluşan anlamsız tebessümü ve yanağımda beliriveren gamzemi sırf senin eserin olduğu için daha çok seviyorum artık.
En huysuz anımda git diye bağırdığımda bile inat edip yanımda kalıyorsun ve bırakmıyorsun ya elimi,işte diyorum inatçılığımı inatçılığıyla bastıracak olan adam! 
Meğer ne zormuş okuyacağını bile bile sevgiline bişeyler yazmak.Hani eskiden olsa bi ihtimal dersin sallar,sallar yazarsın ama şimdi böyle mi?Adam resmen atmaca gibi pc başında bekliyor hatun birşeyler yazsın da okusam diye!

Hayatıma gelirken güzellikleri de beraberinde getirdin sevgilim.Gözlerime yeniden yerleştirdin pırıtıltıları.Gamzemin olduğunu yeniden farkettim seninle gülerken.Sonra bir insanın aslında bir insana ne kadar da kenetlenebileceğini,sorunlar karşısında dimdik ayakta nasıl durmam gerektiğini öğrettin bana bu kısacık zamanda.Belki de sorunları en başta aşmak birbirimizi sınamamıza sebep oldu,iyi de oldu sanki :)
Sen şimdi mışıl mışıl mışıl uyuyorsun aşkım,öpüyorum en masum yanını...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder