17 Mayıs 2012 Perşembe

Gözyaşlarınızı kalbiyle silen dostlarınız vardır...

Gözyaşlarınızı kalbiyle silen dostlarınız vardır.Birde mutluluklarınızda sizden daha şen kahkaha atarlar.İşte onlardan birinin belki de en kıymetlisinin yarın en mutlu günü! İzni bittiğinde yapacağı ilk şey bloguma bakmak olacak adım gibi biliyorum ve şimdi müsadenizle en yakın dostuma ayırmak istiyorum bugün sözcüklerimi...
"Sen öyle bi dostsun ki sana sahip olduğum için milletin kıskanç bakışlarına maruz bırakansın.Sen benim en kötü günlerimde elimden tutup destek olanım,benimle gözyaşı akıtanım,umutsuzluğun dipsiz kuyularından beni çekip çıkaran,yeri geldiğinde azarlayıp daha da güçlü bi kadın olmamı sağlayan,mutluluklarıma mutluluk,kahkahalarıma kahkaha,gamzeme gamzeni katansın.
Ve sen meleğim yarın bu saatlerde (-tabi eğer hala birbirimizi yolmamış olursak stresten) fotoğrafçının karşısında şekilden şekle giriyor olacaksın.Yanında aşık olduğun adam ve karşında senin poz vermeni engelleyen,pispis sırıtan ben... :) Evli,mutlu,çocuklu olacaksın yani...
Mesela son 1 aydır yaptığımız diyet,alkole karşı direnişlerimiz,hanımefendi modunda seyreden günlerimizin acısını yarın gece fena halde kurtlarımızı dökerek çıkartacağız biliyorum :) Sen büyük ihtimal şuan yine hiç bi heyecan yaşamadan,stres ve şaşkınlıkla beraber koşturuyosundur evin içinde.Damat beyi düşünmek istemiyorum ama ister istemez o heyecanlı halleri aklıma geliyor gülümsüyorum.Eee kolay değil göbeği çatladı çocuğun seni ikna edene kadar.Sanki yeni okula başlayacak çocuklar gibi,öyle masum ve heyecanlı ki...Sen bunları göremiyosundur diye bide benden oku istedim bebeğim,hani telaştan gözünden kaçmıştır dikkat edememişsindir enişteme :))
Az önce fotoğraflarımıza baktım da neler yaşamışız şu 3 senede biz.Hani daha ilk başlarda böyle biri gelse Elif ve Alişer evlenecek bu filmin sonunda dese güler geçerdim.(sebebini sende biliyosun :p) İnanmazdım doğru.Ama bi sor hele neden inanmazdım?Ali'nin bizimle bu kadar iyi anlaşacağını,kardeşimiz gibi olacağını,seni bu kadar çok sevip kollayacağını,seni çok çok mutlu edebileceğini o zamanlar düşünemezdim çünkü.Biz kardeşlerin olarak işin özü çok seviyoruz damadımızı üzme çocuğu.Hele yarın hiç kapris yapma tamam mı???
Neler saçmalıyorum şuan bilmiyorum.Okuduğunuzda hiçbişey anlamadığınızdan da eminim.Ama "O" anlar beni.Bakışlarımdan bile anlar.Sesimin tonundan anlar.Küçük çocuklar gibi mızmızlık yapıp köşeme gizlensem bile o beni tutup çıkartır,bir de üstüne bağırır,çağırır,bide susturur :)
Yarın sabah uyandığın andan itibaren benden bıkacağın zamana kadar seninleyim bitanem.Gözlerindeki ışıltıya heyecanına an be an şahit olacağım için çok çok mutluyum :) Seni çok seviyorum...Bu zamana kadar bana kattığın herşey için özellikle de bana Nisan'ımı doğurduğun için sana çok teşekkür ederim.Ne kadar inkar etsemde bi teyze lafına ölüyorum onuuuuun! :) 
Şimdi gözyaşlarını sil ve yanımdan asla ayrılmayacağına dair söz ver bana.Ayrıca eşşek dediğini de duymuyorum sanma!"  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder