8 Şubat 2012 Çarşamba

Hayata güzel bakan yanım ol istiyorum...





Hayata güzel bakan yanım ol istiyorum...
Sabah ilk aklına gelen ve ilk günaydın mesajına sahip olan kişi olmak,
Geceleri sesimi duymadan uyuyama,daldığın o uykulardaki en pembe rüyaların ben olayım,
Sana çocuksu kaprisler yapmak,ansızın öpücüklerimle seni şaşırtıp şımartmak istiyorum...
Geleceğe dair yaptığın her planda olmak,
Hayallerini süsleyen o rengarenk evin minicik anahtarının diğer eşi bende olsun istiyorum...
Yatağının ve göğsünün sol yanına kamp kurmak,
Sabah kahvaltılarını sohbetlerimizle renklendirmek,
Yeni tarifini öğrendiğim yemekleri üstünde deneyip yüzünü buruşturduğunda dudaklarımı bükmek,küsüp gitmek istiyorum...
Geceleri göğsüne yattığımda bana hayallerinden bahsederken uyuyakalmak,
Öpücüklerinle uyanmak,"aşkımmmm az daha uyuyalım noluuuuur" diye seni çileden çıkartmak istiyorum...
Çocuklarına anne olmak,
Yemek masamıza minicik bir tabak eklemenin heyecanını yaşamak istiyorum...
İşin özü hayatımı artık seninle taçlandırmak istiyorum!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder