16 Şubat 2012 Perşembe

Geleceğe Dair...





Bir yerlerde beni beklediğini biliyorum.Belki de benimle aynı acıları çekmiş,aynı şeylere tebessüm edip,aynı yalanların arkasına sığınmışsındır.Belki sende benim gibi artık sevemeyeceğini tekrar edip çevrendekileri boğmuşsundur...Bu kadar benzer yönlerimiz olmasına rağmen hala birbirimizi bulamamış olmamaz mı bizim bahtsızlığımız olmalı! :) 
Kalbimin kirini,pasını temizledim seni bekliyor.Yeniden heyecanlanmak ve delice atmak için...Yanaklarım yeniden utangaçlıktan kızarmak için hazırlar...Gamzelerim gözlerinin en derinine bakıp gülerken seni etkilemek için iş başında bile...Biz tüm hazırlıklarımızı yaptık seni bekliyoruz!
Senin tek yapman gereken şey bi taraflarını kaldırıp gönlüme doğru yol almak ya da beni bi şekilde bulmak...Umarım aşk filmlerini de seviyosundur bu arada.Çünkü kolundan sürükleyerek götürmek istemiyorum seni sinemaya :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder