15 Şubat 2012 Çarşamba

Geçti Dünkü Şaşalar!







Şimdi arkadaşlar soruyorum bi grup 14 Şubat delisi kişilere,noldu heee nolduuuu?? Yırtındınız da noldu 14 Şubat diye? Aha işte bak 24 saat geçti,gün bitti,döndünüz normal hayatlarınıza...1 günde hatırladınız sevgilinizi,hatırlandınız sevgiliniz tarafından oldu da bitti! Değdi mi peki bunca çevrenizdeki sevgilisiz insanlara nispet yapıp çiçek böcek fotolarınızı sosyal paylaşım sitelerinde?
Zaten dün son bombayı da babam patlattı elinde güller ve hediye paketleriyle! Güya dışarı çıkmasın fingirdeşen sevgilileri görüp canım sıkılmasın diye ama adam patlattı işte günün bombasını! Ah be anne bide mana bulmasaydın çiçeğe böceğe herşey daha da güzel olacaktı eminim ki :) ama kadın bi kere aslan burcu mükemmeliyetçi!
Dünüm birde eski aşklarımdan gelen telefon ve mesajlara illet olmakla geçti.Zamanında bilecektiniz kıymetimi şekerim!Olmuyo öyle özledim,keşke hala sevgili olsaydık,gel buluşalım demeler!Yok şekerim yok geçti borun pazarı sürün kendinizi Niğde'ye... :) 

2 yorum:

  1. Benim annemde aslan burcu ve mükemmelliyetci. Sevgililer gününde calisiyorduk, eve döndügümüzde masanin üzerinde bir cukulata, cukulatanin üzerinde bir vazo. Vazonun icinde bir cicek. Ben biliyordum. Babam böyle günleri hic atlamaz. Annem ne dese begenirsin :"Cukulatayi da hemen dekorasyon icin kullanmissin, onu iki gün önce Nida getirdi" ;)

    YanıtlaSil
  2. Hahahaha bebeğim sorma ya... Armaninin parfümünü beğenmedi kadın :) Buna verdiğin parayla altın neyin alaydın dedi ya babamın yüzü görülmeye değerdi :)

    YanıtlaSil