30 Ocak 2012 Pazartesi

14 Şubat Belası! :)



Ben her bahar aşık olurum..O yüzden rica etsem 14 Şubat'ı Mart'a aktarabilir miyiz?Hayır yani ne gerek var beni germeye,el ele kol kola sevgilileri gördüğümde kıskançlık krizlerine girmeme?Hele birde arayıp ağzını yaya yaya "Canımmmmm kaç gündür düşünüyorum ama bir türlü karar veremedim,sence sevgilime ne almalıyımmmm?" diyen arkadaşlarıma kafa göz dalma isteğimin artmasına ne demeli?Bana ne arkadaşım ne alırsan al!Benim mi sevgilim sanki?Tümgün benim kolumda mı gezecek?Beni mi öpecek?!!Yürüyün gidin işinize...
Hesapladım hiç 14 Şubat kutlamamışım ben,çok ezik hissettim kendimi yahu şimdi!Ya sevgilim yokmuş ya da kavgalıymışım...Bu sene de böyle geçecek ama seneye çok azimliyim,şimdiden çalışmalara mı başlasam bilemedim :)
Şaka maka ticari birgün diye düşünenlerde var bugünü ama insan özeniyor kardeşim.Sevilmek,aşık olmak,değer görmek istiyor...Sımsıkı sevdiğinin elini tutmak,omzunda yatmak,en mutlu ve en mutsuz günlerini onunla geçirmek,hayattan iki kere zevk almak istiyor...
Ansızın gelen mesajlar,sabah onun sesiyle uyanmak,akşam sarılıp uyumak,özlediğin an burnuna kokusunun gelmesi,delice onu kaybetmekten korkmak...Hanginiz özlemedi ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder