27 Aralık 2011 Salı

Saçmalama Türleri-1





Sana o kadar güzel şeyler yazacaktım ki sevgili blogcum taaa ki içine gelip biri edene kadar keyfimin...İnsanlardaki bu önyargıyı anlayamıyorum.Ne meraklı millet olduk biz böyle?Tanımadan etmeden savrulan ithamlar,bilip bilmeden edilen laflar...İnsanlığımdan tiksinir oldum o derece!
Kaçıp gitmeyi de düşündüm çok uzaklara kimselerin beni bulamayacağı,sessiz sedasız yerlere ama yok anacım beynimdekiler de beyincik zarımla beraber kendimle götüreceğim için kırdım bacağımı oturuyorum!Yeni yıl yaklaşırken sadece istiyorum ki artık güzel şeyler getirsin bana hayat...Yeterince çirkin yüzünü yaşadım.Ayaklarımın mutluluktan yerden kesildiği anlarda bile meğer çirkinliklerin en dibindeymişim geç farkettim...Sende benim için iyi şeyler olur mu blogcum...Senden başka içimi dökebildiğim kimse olmadığı için bunu senden istemek başkalarına göre delilik,bana göre içtenlik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder