24 Aralık 2011 Cumartesi

Hayallerimizi sorguladık mı hiç?

Gelin size biraz hayallerimden bahsedeyim...Her kadın gibi en büyük hayalim bembeyaz gelinlikle sevdiğim adamla evlenip,aşık olduğum çocuklar doğurmak...Ama buna sanırım biraz daha zaman var!
Yazmayı çok seviyorum içimi anca böyle dökebiliyorum.Birileri değil de satırlar bilsin istiyorum içimdeki gizleri...Daha da güzel şeyler yazmak istiyorum.Hayatımda hiç olmazsa bi kere Venedik'e gitmek istiyorum.Aşk kokan sokaklarında fotoğraflar çekilmek istiyorum...Mesela kendi evimi istiyorum aynen şunun gibi :) 




Gülmeyin imkansız dercesine,kardeşim söz verdi alacak ablasına bu evi ♥ ...Mesela bi 10 kilo vermek istiyorum,istediğim kıyafetleri göğsümü gere gere giymek istiyorum.Kariyer yapmak istiyorum,iyi işlere imza atmak ve bununla ailemi gururlandırmak,kendime aşık olmak...Saygı duyulmasını istiyorum düşüncelerime,küçüklerime örnek olmak istiyorum.. Zamanında benim hayallerime burun kıvıranların burnunu yere düşürmek istiyorum yapacaklarımla..Mesela kan aldırmaktan korktuğum için alamadığım ehliyetimi almak istiyorum.arabam olsun istiyorum mesela tıpkı şöyle;


Olamaz mı? Olabilirrrr... :) 


Mesela çok,çok,çok para kazanırsam evsiz,dışarıda kalanlar için bakımevleri yaptırmak istiyorum...Sıcacık yemekleri,yatakları olsun diye..Sonra yetimhanelere oyun parkları yaptırmak ve gönüllü anne olmak istiyorum...Belki de bu yardım vakfım olur..Ne yani çok mu fazla hayallerim? Hayalleri olmadan insanlar nefes alamaz ki!! Ama tüm bunları gerçeğe dönüştürürken yanımda gerçek dostlarımı da istiyorum..Yeri gelip yas,yeri gelip kahkaha olmak için! En önemlisi de benliğimi yitirmeden bunları gerçekleştirmek.Onurumu,şerefimi,en önemlisi babamın soyadını aynı gururla taşımak istiyorum... Ve biliyorum ki bunları gerçekleştirmek için Allah bana şans ve güç verecek... Peki ya sizin hayalleriniz? Kaçınızın benimle ortak hayalleri var?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder